Suunta-Veikot osallistui Kotka-Jukolaan yhdellä Venla-joukkueella ja yhdellä Jukola-joukkueella seuraavasti:
VENLA-joukkue:
1 Holopainen Saara
2 Holopainen Maria
3 Koskela Sonja
4 Holopainen Outi
JUKOLA-joukkue:
1 Helander Rami
2 Koskela Petri
3 Välimaa Juho
4 Laitinen Jouko
5 Koskela Juha
6 Viita-aho Saku
7 Nieminen Teemu
Venloissa ensikertalaisena oli Sonja ja Jukolassa Teemu. Molemmilla tämä viesti oli ihan ensimmäinen suunnistuksen kilpailusuoritus, josta molemmat suoriutuivat hienosti.
Molemmat joukkueet suunnistivat tasaisesti sinne hieman toiselle tuhannelle sijalle. Sijoitukset olivat Venloissa 1107/1551 ja Jukolassa kolmannen osuuden jälkeen 1172/1879.
Jukolasta tulosta ei kolmososuutta edemmälle tällä kertaa saatu, koska järjestäjä oli nostanut esiin väärän kartan ja joukkue juoksi kaksi kertaa viitososuuden, mutta ihan kunnialla. Kaikki pääsivät hienosti suunnistamaan ja olivat reissuun oikein tyytyväisiä. Melko kovien yön sateiden jälkeen aurinkokin aamulla paisteli, joten kisoista voitiin siinäkin mielessä lähteä aurinkoisin mielin.
Olin itse ensimmäistä kertaa mukana vain huoltajan ja varamiehen ominaisuudessa. Täytyy sanoa, että on se juokseminen vielä paljon jännempää ja antoisempaa, mutta seura oli mainiota ja tällä kertaa seurateltan roudaaminenkaan ei tuottanut lyhyiden matkojen takia tällä kertaa tuskaa.
Kiitos kaikille ja ensi vuonna Vuokattiin.
Auvo
